کتابخانه ارزهای دیجیتال

معرفی و دانلود کتاب و مقاله درمورد رمزارزها

کتابخانه ارزهای دیجیتال

معرفی و دانلود کتاب و مقاله درمورد رمزارزها

طبقه بندی موضوعی

نوآوری فناوری بلاکچین، این است که بدون نیاز به مقامی مرکزی عمل می کند. بلاکچین بستری اساسی در زمینه فناوری رمزنگاری مانند بیت کوین و اتریوم است. دهها بنگاه اقتصادی پیشرو ، از جمله گلدمن ساکس (GS) و جی پی مرگان (JPM) ، سرمایه گذاری کلانی برای توسعه این فناوری انجام داده‌اند. برای افرادی که می خواهند در مورد فناوری بلاکچین و کاربردهای آن اطلاعات بیشتری کسب کنند، در این پست، سه کتاب برتر آورده شده است:

 

1) کتاب  دارایی های رمزنگار (Cryptoassets) نوشته کریس برنیسک و جک تاتار

هرچند در این کتاب، برنیسک و تاتار از منظر مالی به بلاکچین نگاه کرده اند، اما آنها در نوشته خود  مفاهیم کلیدی این فن آوری را نیزپوشش می دهند. "دارایی‌های رمزنگارشده: راهنمای سرمایه گذار مبتکرانه برای بیت کوین و فراتر از آن" برای سرمایه گذاران نوشته شده است تا برنامه نویسان کامپیوتری یا علاقه مندان به بیت کوین، توضیحات آنها را بیشتر مناسب و قابل درک برای آنان نگه می دارد. برنیسک و تاتار با منشأ بیت کوین در بحران مالی سال 2008 شروع می کنند و در مورد ریشه های آن بحث می‌کنندد. آنها همچنین تفاوتهای اساسی بین بیت کوین و فناوری گسترده تر بلاکچین توضیح می دهند. سپس این کتاب به تفصیل در مورد انواع رمزنگاری هایی که بوجود آمده است ، مانند توکن های رمزنگاری و کالاهای رمزپایه بحث میکند.

برای دانلود کلیک کنید


2) کتاب انقلاب بلاکچین (Blockchain Revolution) نویسنده ون و الکس تپسکات

این کتاب مناسب حال پیشروهای کسب‌وکار است و قصد دارد تا بازیکنان در دنیای مشارکتی را برای دهه‌های بعدی آماده کند. این کتاب به بررسی چگونگی تأثیر فناوری بر اقتصاد جهانی در زمان حال و آینده می‌پردازد. دون تپسکات به همراه پسرش که متخصص حوزه زنجیره بلوک است، کتابی کاملا جامع و کاملا تحقیقاتی درباره اقتصاد مدرن و همینطور آینده آن، ارائه می‌دهد. خلاصه بگوییم که خواندن این کتاب به شما درمورد تأثیرات مختلف فناوری بیت‌کوین در دنیای کسب‌وکار مالی کمک بسیاری خواهد کرد.

برای دانلود کلیک کنید


3) کتاب ساتوشی (The Book of Satoshi) نوشته فیل شامپاین

فن آوری بلاکچین و بیت کوین به هم گرهخورده اند چراکه بلاکچین ایجاد رمزارزها را ممکن کرده است. این کتاب نوشته های خالق اسرارآمیز بیت کوین، معروف به ساتوشی ناکاموتو را ارائه میکند. از اوایل سال 2020 ، عموم مردم هنوز هویت واقعی ناکاموتو را نمیدانند.

ناکاموتو فقط یک شخصیت مجازی است، دقیقاً شبیه به ایجاد رمزارزها. این شخصیت فقط در متون آنلاینی موجود است که Nakamoto برای توضیح بیت کوین در اولین روزهای معرفی آن ارائه کرده است. کتاب ساتوشی مجموعه ای کامل از نوشته های ناکاموتو است ، از جمله مقاله اصلی ناکاموتو که ایده ببیت کوین را تشریح می کند. این کتاب همچنین شامل توضیحات ناکاموتو در مورد نحوه کار بیت کوین و مجموعه ای منظم از ایمیل و پست های آنلاین توسط ناکاموتو است.

برای دانلود کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی